Οι παραγγελίες με αποστολές από την εταιρεία μας, με ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα γίνονται ΜΟΝΟ εφόσον πρώτα ελέγξουμε την ορθότητα των απαραίτητων εγγράφων (σε προθεσμία 1- 3 εργασίμων ημερών) και την υπαγωγή σας στο ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ, ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 39Α του Κώδικα ΦΠΑ και οι οδηγίες της ΠΟΛ. 1150/2017.
Ειδικότερα, για την πραγματοποίηση αγοράς με έκδοση ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ απαιτούνται τα ακόλουθα βήματα:
Θα πρέπει να μας στείλετε στο απαντητικό email της παραγγελίας σας τα παρακάτω έγγραφα στο e-mail μας [email protected]:
Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης.
Έπειτα από τη διεξαγωγή σχετικού ελέγχου από την εταιρεία μας, ο οποίος γίνεται άμεσα, για τη διασταύρωση των στοιχείων που έχουν σταλεί, ως προς την ορθότητά τους, ενημερώνεστε για το τελικό πόσο που πρέπει να καταβληθεί στην τράπεζα. Σε καμία περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί καμία κατάθεση, πριν από την ενημέρωση του λογιστηρίου μας.
Η μεταφορά από εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό είναι ο μοναδικός τρόπος αποπληρωμής των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ 1150, Άρθρο 39Α.
Με την ολοκλήρωση της μεταφοράς, μας αποστέλλετε με email το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ, στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο λογαριασμός σας, καθώς επίσης και ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ του λογαριασμού σας.
Με την τήρηση όλων των σημείων, η εταιρεία μας προχωράει στην επεξεργασία και την εκτέλεση της παραγγελίας σας.
Το κατάστημα μας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εφόσον δεν πληρούνται, εν μέρει ή και συνολικά, τα παραπάνω.
Κανενός άλλου είδους συναλλαγή ή παραλαβή δεν καθίσταται αποδεκτή. Με το παρόν αποδέχεστε να περιμένετε το διάστημα των 1-3 εργάσιμων ημερών και αποδέχεστε τους όρους κατά την αίτηση σας για αγορά με βάση το άρθρο 39Α.
Συμπληρώστε το email για να μαθαίνετε πρώτοι για τις προσφορές και τις νέες μας αφίξεις!