incase-logo
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ για παραγγελίες άνω των
50€

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από την καταχώρηση κιόλας της παραγγελίας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβεις, σε ενημερώνουμε μέσω email σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Τα στάδια είναι τα εξής:

Καταχώρηση - Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.

Σε επεξεργασία - Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων

Ολοκλήρωση - Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί.

Ακύρωση - Η παραγγελία σου έχει ακυρωθεί

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες που λαμβάνονται μέχρι τις 14:00, ετοιμάζονται και αποστέλλονται την ίδια ημέρα, εφόσον τα προϊόντα που έχετε επιλέξει είναι ετοιμοπαράδοτα. Η παραλαβή ολοκληρώνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής,με εξαίρεση τυχόν δυσπρόσιτες περιοχές. Παραδόσεις - Αποστολές δεν πραγματοποιούνται τις αργίες .

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συντρέχει κάποιος από τους παρακάτω λόγους:

1) εάν λάβετε προϊόν το οποίο είναι ελαττωματικό
2) εάν λάβετε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παραγγείλατε, λόγω λάθους της εταιρείας
3) σε περίπτωση όπου το νούμερο – μέγεθος κάποιου προϊόντος δεν σας ταιριάζει
4) εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε προϊόντα που έχετε λάβει, τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, για προσωπικούς λόγους.

Στις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 2310 52 52 54  ή με email στο [email protected]

Δε θα γίνονται αποδεκτές επιστροφές εάν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.

Στις περιπτώσεις 1, 2 & 3 τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία.

Στην 4η περίπτωση η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από αυτήν που αντικαθιστά.
Τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα αντικαταβολής καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από τη νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

 

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση μίας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα 24 ωρών από την λήψη της και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν, με τους εξής τρόπους:

  1. Τηλεφωνικά στο 2310 52 52 54
  2. Με e-mail στο [email protected] (αναφέροντας όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμό παραγγελίας).
  3. Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας του site  (αναφέροντας όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμό παραγγελίας).

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του ελλαττωματικού προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, ή εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται από τον κατασκευαστή στην περίπτωση εγγύησης με τις εξής προϋποθέσεις:

  1. το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με την συσκευασία του. 
  2. να συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία.

 

Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Οι χρεώσεις των πιστωτικών καρτών πραγματοποιούνται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Eurobank Cardlink έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη ασφάλεια. Aποδεκτοί τύποι πιστωτικών καρτών: Visa, Mastercard.